Connectats al Territori

El dissabte 6 de maig els alumnes de 6è de l’escola vam presentar el nostre projecte dels fills il·lustres de la ciutat davant dels presents a l’acte que va tenir lloc a les 16:30 de la tarda a la Plaça Llibertat (com us anunciàvem a Connectats al territori – 6 de maig). Allí vam exposar la web que recull les biografies, on vam poder experimentar i aprendre amb els programes “Audacity” i “blabberize”,  el mapa interactiu per fer una ruta per Reus amb el programa “Instamaps” de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, i els jocs que vam crear per l’ocasió amb els entorns del Jclic i del Kahoot.

Aquí teniu l’enllaç a la web perquè pogueu treure el cap i xalar com ho van fer ells tot aprenent l’història i les anècdotes d’aquests “Nascuts a Reus”!