“Vitxetenglish at home”

Benvolgudes famílies,

Us recordem que tenim un bloc de llengua anglesa de l’escola (http://vitxetenglishathome.blogspot.com.es/) on hi podreu trobar recursos (cançons, històries, etc) i reculls fotogràfics i vídeos d’activitats dutes a terme a l’aula. També hi podeu accedir des del bloc de l’escola www.lavitxeta.net a l’apartat de “blocs d’escola“.

Us convidem a visitar-lo sovint perquè es tracta d’una finestra oberta a l’aula, una eina de comunicació família-escola, i una font de nous aprenentatges per als vostres fills/es.

Ja fa 6 cursos que funciona i hi podeu trobar infinitat de recursos. Les visites ja s’eleven a més de 43.000.

A mà dreta del bloc hi trobareu el llistat d’etiquetes (labels 2016-17) de cada curs. Si seleccioneu el curs que us interessa, apareixeran només les entrades d’aquell nivell (P5, Year 1, Year 2, etc.)

També us podeu fer subscriptors de manera anònima escrivint una vegada la vostra adreça electrònica a Follow the blog by Email (a mà dreta) i rebreu la publicació de les noves entrades.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Mestres de Llengua Anglesa