Tercer Consell d’Alumnes de l’escola

Avui 21 de gener s’ha celebrat un nou Consell d’alumnes de l’escola, el tercer del curs i el primer del trimestre, per tant amb nous delegats i delegades.

El Consell d’Alumnes està representat per membres de l’equip directiu de l’escola i les coordinadores de cada cicle, així com un delegat/da de cada classe.

Cada classe escull el seu representant, que a les assemblees de la seva classe recull les propostes i queixes dels seus companys/es i les explica a les reunions. El mateix alumne informa al seu grup sobre els acords presos. Les propostes es deriven a les persones o cursos indicats i es retorna a la següent reunió.

Un/a alumne fa de moderador/a i va donant el torn de paraula. Quan sorgeix un tema, només es dóna la paraula als consellers que volen parlar del mateix, fins que el tema queda tancat i es pot passar a una altra qüestió.