Primer Consell d’Alumnes 2015

Aquest dijous 5 de novembre, es va celebrar la 1a sessió del Consell d’Alumnes del centre corresponent al present curs escolar a la sala de mestres.

El Consell d’Alumnes està representat per membres de l’equip directiu de l’escola i les coordinadores de cada cicle, així com un delegat/da de cada classe.

L’ordre del dia d’aquest primer Consell va ser el següent:

• Presentació dels membres del Consell d’Alumnes
  • Normativa de funcionament del Consell d’Alumnes
  • Aportacions dels/les delegats/des de curs
  • Precs i preguntes

Cada classe debat quins temes s’han de tractar en Consell d’Alumnes perquè són qüestions que afecten tota l’escola i el delegat/da recull les aportacions a fer al Consell en una llibreta per a donar-les a conèixer a l’assemblea de curs.

Els temes tractats en aquesta reunió han estat majoritàriament relacionats amb temes del pati, i alguna qüestió referent a les activitats extraescolars i de menjador.