Patis de les escoles fets entre tots

cartelleraRecordeu la cartellera del pati?

Avui al Telenotícies de TV3 han fet un reportatge sobre els Patis de les escoles fets entre tots. Feu clic a la imatge per veure el vídeo:

A l’escola, una Comissió mixta de pares, pares i mestres des del curs 2013-14 treballa intensament perquè l’escola de La Vitxeta tingui un pati com els que surten al reportatge. Ara mateix estem esperant respostes de l’administració.

Partim del convenciment que –com ens diu Penny Ritscher– “Un gran espai buit provoca comportaments d’agitació, repetitius, cansats. En canvi, un espai articulat i variat convida a comportaments intel·ligents, exploracions, descobertes, intencions, trobades, col·laboracions, iniciatives, projectes, construccions…”.
L’escola pública “La Vitxeta”de Reus ja fa temps que es mou per un espai més verd, amb ombres, bancs, zones diferenciades… espais intel·ligents.

Escrit publicat per El Safareig