1r Cros Solidari de La Vitxeta -Canvi de data 8 Març 10h –

Nens i nenes de La Vitxeta!!!

el proper dia 8 de març celebrarem el 1r Cros de La Vitxeta i volem a tots els esportistes amb les sabatilles a punt per un recorregut super xulo i amb ganes de passar un mati fantàstic per totes les sorpreses que tenim preparades.

Les diverses categories (tots els nens entre 3 i 14 anys) faran un recorregut per la Urbanització Sant Joan, combinant asfalt i terra, i a l’arribada hi hauran medalles, coca amb xocolata, obsequis, sorteig de regals i molta diversió.

Tots els alumnes de l’escola esteu automàticament inscrits, només heu d’aportar 1 kg de menjar que donarem al Banc d’Aliments, tot contribuint a una bona causa amb molta il·lusió. Podeu depositar els aliments el dijous o divendres abans de la cursa, o el mateix dia de la cursa.

VOLUNTARIS:

També necessitem voluntaris que ens ajudin a que tot surti tan bé, que estarem desitjant començar a organitzar una altra edició. Necessitem voluntaris durant els dies: dissabte 28 febrer i el dia de la cursa, l’1 març.

Esportistes, animeu-vos a passar un gran dia, només heu d’esperar el vostre dorsal i venir amb ganes de gaudir de l‘esport.

– – – – – – – — – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – — – – – – – – – – – – – – – – – ——-

Per ser Voluntari cal entregar a l’AMIPA:

Si, jo vull ser voluntari/a, em dic _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

el meu telèfon de contacte es _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

i el meu e-mail es _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Disponibiltat Dissabte 7 Març i/o dia de la cursa :__________________