Tothom fa escola

A l’escola escoltem la veu de l’alumnat:

Al Consell d’Alumnat: ens trobem mensualment per escoltar, com a escola, el que ens transmeten les delegades i els delegats i comunicar-los el que correspongui per tal que ho facin saber a les classes.

A través del Pla d’Acció Tutorial: la comunicació es fa d’alumnat a tutor/a, ho expliquen un grup d’infants en aquest vídeo.

Amb el “Bon dia” a P3: ens expliquen el cap de setmana i s’ubiquen i es saluden a l’escola.

Realitzem treball per racons setmanalment, això ens permet una atenció més específica i més cooperació entre iguals.

Comptem amb les famílies durant les Jornades Culturals, partint d’un eix comú es realitzen activitats concretes barrejant l’alumnat de tots els nivells.

Convidem les famílies a activitats com les cantada de Nadal del primer trimestre, la festa de fi de curs… i sempre que hi hagi necessitat de realitzar una activitat que requereixi de l’expertesa d’una persona de la comunitat educativa.