Projectes integrats

Iniciem sempre el curs posant d’acord el grup sobre amb quin nom volen denominar-se aquell any, el que triïn serà una base d’investigació per saber-ne més.

D’altra banda, des de fa un temps, l’escola s’acosta al coneixement del medi integrant aspectes de l’àrea que permeten treballar de forma globalitzada, s’impulsa el treball col·laboratiu amb la finalitat de descobrir des del que sabem el màxim de continguts vinculats al tema que es tracta, d’acord als interessos que mostra l’alumnat concret d’aquell curs.

És així que es pot treballar el cos humà, els romans, el poble de la Garriga, les màquines o altres continguts a partir del que saben i incentivant el que tenen ganes de saber.

Tenint en compte l’entorn magnífic que tenim a la Garriga, fem camí per conèixer aquest massís, el Montseny que dota d’unes determinades característiques l’entorn diari on vivim. Ens acostem a la pagesia, conreus i bestiar, l’aigua amb els rierols i la seva fauna i l’ús que els humans fem del bosc.

És un treball ric que atén l’aprendre a aprendre, l’aprendre per saber i l’aprendre a fer.