CARNAVAL 2021

Benvolgudes famílies,

La setmana passada vam celebrar el Carnaval a l’escola. Durant aquells dies vam fer diferents activitats en motiu de la celebració del Carnaval.

A continuació, us fem un breu resum de les activitats que vam realitzar:

• En primer lloc, el divendres dia 5 va arribar el Carnestoltes i l’alumnat de 6è va llegir el pregó a tota l’escola. El rei Carnestoltes ens va demanar una sèrie de consignes que havíem de complir durant la següent setmana (una cada dia).
  • En segon lloc, tot l’alumnat de l’escola vam preparar la disfressa per classes. Les disfresses havien d’estar relacionades amb el nom de la classe sobre les tradicions catalanes que havíem escollit.
  • En tercer lloc, dijous 11 vam veure una petita obra de teatre de la història de Carnestoltes. Aquesta activitat la vam fer al pati per torns per comunitats. El mateix dia, la comunitat de petits va fer un petit àpat per celebrar el dijous gras.
  • I, finalment, divendres 12 per la tarda, vam fer la desfilada de Carnaval al pati.

En general, va ser una setmana molt divertida i tots plegats ens ho vam passar molt bé! Esperem que tothom hagi passat una bona setmana de Carnaval i s’ho hagi passat tant bé com nosaltres!

A continuació, us enllacem unes imatges per a que veieu les diferents activitats que vam realitzar!