Trobada del Secretariat d’escoles rurals de Catalunya a l’escola El Bosc de Mont-ral

Aquest dissabte 18 de gener hem fet la trobada d’escoles rurals de Catalunya a l’Escola El Bosc de Mont-ral, amb la visita i acompanyament del Director Territorial del Departament d’Educació de Tarragona, el Sr Jean-Marc Segarra i amb l’Alcalde de Mont-ral, en Francesc Xavier Pagés.

Una diada magnífica on hem pogut explicar el nostre peculiar projecte educatiu, on també hem fet debat i reflexió de diversos temes educatius del secretariat; currículum, avaluació, decret d’autonomia, rol docent…

Gràcies companys/es per escollir el nostre centre, un plaer acollir-vos. Gràcies Jean- Marc i Xavi per fer xarxa d’Institució.

Tot un matí fructífer dedicat a l’escola rural i per acabar no podia faltar un bon dinar al Restaurant Brugent de Farena.

Trobada ICE-UAB i SERC. Mont-ral (1)

Foto a Escola El Bosc, Mont-ral. 18 gener 2020 – Google Fotos