L’Escola El Bosc de Mont-ral en el lliurement de premis Josep Pallach de Figueres

Recollint el premi d’educació Josep Pallach pel nostre projecte de l’escola el Bosc de Mont-ral: ens des-eduquem per re-aprendre. Orgulloses per la feina que estem fent i amb admiració per les grans experiències presentades. Els Premis d’educació Josep Pallach. Un premi de reconeixement d’experiències educatives innovadores relacionades amb valors com els drets humans, les relacions humanes, la democràcia o l’educació per a la pau, entre altres.
Estem contentes i emocionades pel reconeixement de la tasca educativa que duem a terme. // per una l’escola pública en transformació ara i sempre//