1a Jornada Pedagògica per a professionals del món educatiu. Dissabte 17 de març.

Us presentem la 1 Jornada Pedagògica que fem des de l’Escola El Bosc Mont-ral, adreçada a diferents professionals del món educatiu.

Des de l’Escola El Bosc de Mont-ral us volem informar que el dissabte 17 de març a les 10h del matí obrirem les portes de l’escola per explicar-vos com treballem i com ens organitzem per ambients, espais i micro-espais en un grup internivell.

Durant tot el matí podreu conèixer el nostre projecte educatiu i visitar els diferents espais proposats.

Cal inscriure’s, enviant un correu a e3012903@xtec.cat  amb l’assumpte: Jornada Pedagògica, afegint les vostres dades: nom, cognoms i centre de treball.

Durant la presentació del projecte hi haurà una caixeta on podreu deixar els 6 euros. Aquests diners aniran destinats a la compra de material actiu i significatiu per l’escola.

Places limitades.

Gràcies i salutacions.

foto de Escola El Bosc Mont-ral.