Aquesta setmana hem celebrat una trobada plena d’emocions entre els padrins i padrines de 3r i els seus fillols i filloles d’I3.
Els infants d’I3 han gaudit molt jugant amb els seus padrins: construccions, jocs simbòlics, peces de fusta, trencaclosques… Els alumnes de 3r han estat molt atents i afectuosos, ajudant-los, acompanyant-los i participant en les seves propostes de joc.
La trobada també ha inclòs un petit espai de contes, on alguns padrins han explicat històries als més petits, creant moments màgics de calma i proximitat.
Ha estat una experiència enriquidora per a tots, que reforça el vincle entre els grups i fomenta la cooperació, l’acompanyament i l’aprenentatge compartit. Ja tenim ganes de repetir-la!


