Sortida al cinema Cooperativa Crazy Kids

La cooperativa Crazy Kids reunida en assemblea va decidir gastar els beneficis de la venda dels seus productes en una sortida per anar al cinema.

Així el divendres 14 de juny els nens i nenes de la cooperativa i alguns dels mestres que han participat en el projecte vam anar al centre comercial Splau de Cornellà de Llobregat per veure la pel·lícula Aladdin al cinema.

Va ser una sortida fantàstica on vam gaudir d’un dia diferent d’escola i de la pel·lícula tots i totes plegats.