Producte intermedi “From the univers to Prat”

Els alumnes de 5è han estat avançant en els seus coneixements del món que els envolta. Com que ja vam estudiar l’univers, ara el nostre coet ha abandonat l’Estació Espacial Internacional i s’encamina poc a poc cap a la Terra. Gràcies als seus coneixements de les coordenades l’han guiat per dirigir-se cap a Europa.

Llavors ens hem convertit en uns experts en el nostre continent, sabem interpretar mapes i indagar en els aspectes físics i polítics com la Unió Europea.Cada alumne/a ha buscat informació sobre un país de la U.E., ha elaborat un PowerPoint i l’ha exposat en un vídeo (si veieu el mapa d’Europa hi trobareu les diferents exposicions i PowerPoints). A partir d’aquí (d’aquestes informacions dels vídeos) l’alumnat ha elaborat un trivial en anglès que ens ha permès practicar les QW d’anglès (What, When, Where, Which, How often, Who…). Hem dissenyat un taulell, unes fitxes i les targetes contenien les nostres preguntes (formulades per nosaltres) en anglès!

Ah! Per cert, el logo del joc també l’hem dissenyat nosaltres, cadascun ha fet la seva proposta i telemàticament hem votat en democràcia el que més ens ha agradat:

Avui ha estat el dia que hem jugat a  l’Eurotrivial i s’han premiat als guanyadors amb un trofeu i amb una moneda d’euro de xocolata. Felicitats!