BECS

Aquest nou curs és una mica diferent. L’Escola és pública i amb la Covid-19 ara som menys nens i nenes a classe. Només som 17! Som 9 Puputs i 8 Gavines. Ens hem quedat a la classe de les Puputs que és preciosa i molt lluminosa.
Les nostres tutores son la Clara i la Montserrat. A més, també tenim a la Clara Solanich que ens fa plàstica i a l’Ester que ens fa anglès.
Les Puputs hem pujat una planta, hem comptat les escales i tot, n’hi ha 63!
I entre la motxilla i la mascareta sembla que hi hagi el doble d’escales. Ens posarem ben forts i fortes!
A més a més, aquest any vam haver de triar nom de la classe, quina novetat! Entre tots i totes vam decidir dir-nos la Classe dels Becs ja que era algo que teníen en comú les Puputs i les Gavines. Vam fer fins i tot un logo!
A més a més, estem de sort perquè tenim dues nens noves a la classe, la Júlia i la Safia.
Encara que aquest any sigui un any diferent estem molt contents i contentes de poder venir a l’escola.
Estem molt a gust a la classe i ens divertim molt, juguem molt entre nosaltres i ens ajudem a aprendre. Les Gavines ajuden molt a les Puputs.

Estem convençuts i convençudes que serà un any molt especial i que gaudirem molt.

Els Becs,

Mar, Ginevra, Aura, Guerau, Adam, Safia, Júlia, Júlia, Doha, Anna, Sofia, Albert, Pau, Pep, Robert, Miquel, Mila, Montserrat i Clara.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *