Carnaval a l’Escola

A l’Escola de l’Ateneu Igualadí hem celebrat la setmana de Carnaval i el Rei Carnestoltes tenia clar que volia posar color a la nostra escola.

Cada dia ens ha demanat que anéssim vestits de cap a peus d’un sol color: el dilluns de color vermell, el dimarts de color blau, el dimecres de color verd, el dijous de colors groc/taronja i el divendres… de coloraines.

Els infants i els mestres han arribat cada dia ben guarnits i la nostra escola un dia semblava un mar immens, un altre un camp de gespa on estirar-se a descansar…. i el divendres amb el munt de coloraines l’escola semblava un espectacle.

Divendres a la tarda els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam sortir al pati per fer una mica de ballaruca i els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior ho van celebrar a la pista.

Ha sigut una setmana ben divertida i plena de colors!! Al llarg de la setmana els diferents cicles també hem aprofitat per realitzar la sortida de Dijous Llarder.

Uns quants grups hem anat al Parc Puigcornet, d’altres a Les Guixeres i els més petits de l’Escola al Parc de Valldaura.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *