L’ apadrinament lector

Nosaltres, els nens i nenes  de cinquè ja hem començat l’apadrinament lector!!!

Ens està agradant molt. El primer dia vam signar un contracte amb els nostres fillols i filloles.

Els dimecres a la tarda anem una estona a la biblioteca a llegir un conte amb els nens i nenes de primer. Si no acabem el llibre hem d’escriure en una graella la pàgina on ens ens hem quedat i, si acabem el llibre fem unes activitats sobre el llibre que hem llegit amb el nostre fillol/a.

Algunes de les activitats que fem són: el moment del llibre que més els hi ha agradat i si els hi ha agradat el llibre…    Per anar a la biblioteca fem dos grups (la meitat  de la classe), el grup 1 és el blau i el grup verd és el 2. El grup 1 va a les 15:05 i el grup 2 hi va a les 15:45.

Creiem que és molt interessant.

Aran Aguilera, Quim Ferré i Roc Andrés.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>