CICLE MITJÀ: Activitats setmana del 30 al 5 d’abril

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar les feines que durant aquesta setmana hem plantejat per a que els vostres fills i filles de 3r i 4t puguin anar fent. Hem intentat que siguin motivadores, i no impliquen avançament de temari. No són avaluables, però sí molt recomanables.

La idea és que s’organitzin i les puguin anar fent al llarg de tota la setmana, ja que la setmana vinent en tornarem a posar unes altres. Pensem que la manera més fàcil de fer el retorn és a través del classroom, però també es pot tornar via correu electrònic al tutor/a corresponent.

Desitjant que tots i totes estigueu bé, aprofitem per enviar-vos una abraçada ben forta i molt d’escalf a totes les famílies.

Atentament, l’equip de cicle mitjà.

Feu click a la imatge per accedir al document:


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>