Història

L’Escola Àgora  va ser inaugurada oficialment amb el nom de Mare de Déu del Mont el 15 de gener de 1972. A partir del 27 de setembre de 2016 passa a denominar-se Escola Àgora.

La nostra escola és un centre públic que està situada al barri de Sant Narcís. Formem part d’un Pla d’Entorn i convivència. Impartim els nivells d’Educació Infantil (P3, P4 i P5) i d’Educació Primària (de 1r a 6è).

Darrera el projecte hi ha un equip de professionals il·lusionats/des, que treballem per poder-lo tirar endavant amb la col·laboració i participació de tota la comunitat educativa. Un projecte que té com a objectiu final educar als nens i les nenes en un marc de respecte, tolerància i responsabilitat, tot ajudant-los a créixer personalment i facilitant la seva integració en etapes posteriors del Sistema Educatiu.