I can make a questionnaire!

Hello everyone,

durant aquesta setmana els vostres fills i filles portaran la funda d’anglès cap a casa amb una proposta d’activitat que resumeix tot el que hem estat treballant fins ara.

Totes aquestes activitat són optatives i voluntàries. Només és una proposta per tal de dinamitzar l’anglès fora de l’escola amb la vostra col·laboració.

Els alumnes que s’animin a fer-ho podran fer la seva pròpia autoavaluació a la part del darrera del full i vosaltres com a família també podreu dir la vostra. Seguidament, trobareu penjat un vídeo on unes alumnes de 1r us ensenyen com fer-ho! Això us servirà d’ajuda per tal de poder fer l’activitat proposada.

Questionnaire

Gràcies per la vostra col·laboració,

Teacher Marta.