Concurs de Sant Pere

Aquest any pel concurs literari dels amics de Sant Pere hem tingut una temàtica molt maca: parlar sobre els avis i àvies.

Cada alumne ha escrit sobre aquesta temàtica, però en la varietat està el gust diuen i és cert. Diem això perquè hi ha hagut redactats on es parlava de com eren els avis i àvies, d’experiències passades amb ells, aventures, històries inventades… tot de varietat de textos.

Després de fer arribar 5 finalistes de cada classe, el guanyador d’aquest any de la nostra categoria va ser l’Alejandro Domènech Aparicio.

Felicitem a tots els nens i nenes que hi van participar. Va ser difícil escollir quins enviavem com a finalistes ja que tots ho van fer molt bé.

FELICITATS!!