CoNeix la Música i P3

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ

CoNeix la Música:

Aquest calendari és vàlid per a TOTES les famílies (tant noves com actuals) que es volen inscriure a CoNeix la Música (nascuts al 2018, 2019 i 2020):

Reviseu el calendari perquè hem fet alguna petita modificació de dates (marcades en groc):

23 de juny  Publicació de llistes amb barem provisional (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
Del 23 al 28 de juny  Presentació de reclamacions a la preinscripció
30 de juny  Publicació de llistes amb barem definitiu (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
1 de juliol Adjudicació de places (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
JULIOL  De l’1 al 10 de juliol  Matrícula

LLISTA D’ESPERA CONEIX LA MÚSICA

Al següent enllaç trobareu la llista de famílies en llista d’espera després d’ordenar per puntuació definitiva de barems i de realitzar el sorteig per ordenar les places amb la mateixa puntuació. En cas que hi hagués alguna baixa de les adjudicades avisarem a les famílies en llista d’espera segons l’ordre de la llista d’espera publicat.

ADJUDICACIÓ DE PLACES CONEIX LA MÚSICA (02/07/2020)

Heu rebut un correu electrònic amb totes les dades. Podeu accedir al següent enllaç per comprovar si heu obtingut plaça. Haureu d’introduir el codi de sol·licitud, data de naixement de l’alumne/a (utilitzeu el calendari, no escriviu la data) i el DNI de l’adult que vàreu introduir com a primer tutor, amb la lletra.

Us informem que pel tipus d’activitat, la dinàmica de grup i les mesures higièniques i de seguretat que hem de mantenir a l’escola, finalment els grups de CoNeix la Música del proper curs seràn de 10 places com a màxim, més l’adult acompanyant.

Si heu obtingut plaça, haureu de tramitar la matrícula com us detallem seguidament:

Matrícula:

Dates: Del 2 al 10 de juliol.

Com fer la matrícula: D’acord amb el pla de reobertura del Departament d’Educació, i per garantir la seguretat de les famílies i els nostres treballadors, aquest curs hem acordat que els tràmits de la matrícula es realitzaran de forma telemàtica:

1. Enviar un correu electrònic a secretaria@emvic.cat de l’1 al 10 de juliol, indicant a l’assumpte el nom i cognoms de l’alumne/a i el curs al que es matricula i adjuntar la documentació següent:
    1. Fotocòpia de la Targeta Sanitària.
    2. Fotocòpia del DNI de l’alumne o Fotocòpia de la pàgina corresponent a l’alumne del llibre de família.
    3. Fotocòpia del Carnet de família nombrosa o monoparental, si és el cas.
    4. Autorització bancària (document adjunt)*:
      1. Timbrada per l’entitat bancària i signada pel titular de compte o bé,
      2. Signada pel titular del compte i acompanyada d’un rebut de subministraments domèstics o qualsevol altre document a on figuri el titular del compte com a signant
  2. Una vegada rebuda la documentació i comprovada, al final del període de matrícula, us enviarem el justificant de la matrícula per email.

Si no ens notifiquen la seva voluntat de renúncia de plaça, a partir del 15 de juliol de 2018 es farà efectiu el cobrament de l’import de la matrícula amb la corresponent reserva de plaça. A partir d’aquest pagament no es retornarà cap import de matrícula. Per tant, si per qualsevol motiu finalment decidiu no matricular-vos, comuniqueu-nos-ho abans del 15 de juliol a secretaria@emvic.cat per evitar el cobrament.

Horaris:

Els propers dies us enviarem un correu electrònic amb el horaris de cada grup.

LLISTAT D’INSCRITS A CONEIX LA MÚSICA AMB BAREMS DEFINITIUS PER ORDRE DESPRÉS DEL SORTEIG (01/07/2020)

Al següent enllaç hi trobareu el llistat d’inscrits amb els barem definitius ordenats segons el resultat del sorteig de les places amb la mateixa puntuació.

Llistat barems definitius ordenats pel sorteig

LLISTAT D’INSCRITS A CONEIX LA MÚSICA AMB BAREMS DEFINITIUS (30/06/2020)

Al següent enllaç hi trobareu el llistat d’inscrits amb els barems definitius:

Llistat barems definitius

Demà dia 1 de juliol us informarem de l’adjudicació de places i també del procediment per a fer la matrícula, que aquest any es farà de forma telemàtica.

LLISTAT D’INSCRITS A CONEIX LA MÚSICA AMB BAREMS PROVISIONALS (23/06/2020)

Al següent enllaç hi trobareu el llistat d’inscrits amb els barems provisionals:

Llistat barems provisionals

En el cas que sigui necessari, per tal d’esmenar la puntuació cal que ompliu el següent formulari i envieu la documentació acreditativa a secretaria@emvic.cat fins el proper diumenge dia 28 de juny.

Sensibilització P3  NOU CALENDARI

Aquest calendari és vàlid per a TOTES les famílies (tant noves com actuals) que es volen inscriure a P3 (nascuts el 2017).

ATENCIÓ: A causa de l’endarreriment de l’assignació definitiva de places als centres escolars per part del Departament d’Educació de la Generalitat, ens hem vist obligats a modificar el calendari de preinscripcions de P3, ja que és imprescindible que en el moment de fer la inscripció ens informeu del centre a on estudiarà el/la vostre/a el curs vinent. Aquesta dada és important perquè afectarà a la baremació de places en cas de sobredemanda.

JULIOL  Del 7 al 12 de juliol  Preinscripció a la web www.emvic.cat i entrega de documentació acreditativa dels criteris d’accés (Consulteu aquí la informació dels criteris d’accés)
14 de juliol  Publicació de llistes amb barem provisional (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
Del 14 al 16 de juliol  Presentació de reclamacions a la preinscripció
17 de juliol  Publicació de llistes amb barem definitiu (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
17 de juliol  Resolució de la preinscripció (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
Del 18 al 21 de juliol  Matrícula

*Tingueu en compte que les dates informades podran patir modificacions en funció de com evolucioni l’estat actual d’alarma.