Aula d’Adults

PREINSCRIPCIÓ A L’AULA D’ADULTS 2023 – 2024

INFORMACIÓ GENERAL DEL CURS 2022 – 2023

• Els cursos de l’Aula d’Adults garanteixen un mínim de 32 sessions lectives l’any (16 sessions lectives mínim cada quadrimestre) dins del calendari escolar de l’EMVIC.
  • El formulari d’inscripció contempla la possibilitat de sol·licitar plaça pel primer quadrimestre (d’octubre a gener), pel segon quadrimestre (de febrer a juny) o bé per tot el curs escolar (d’octubre a juny).
  • El mes de gener NO s’obrirà de nou la inscripció per la segona meitat del curs.
  • Es pot sol·licitar plaça als diferents centres de la xarxa EMVIC: l’Escola de Música i Conservatori de Vic, l’Escola de Música de Tona, i les Aules de Música de Calldetenes, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta, Viladrau, Sant Hilari Sacalm i Arbúcies.
  • Les places estan subjectes a la disponibilitat de cada especialitat, el Pla d’Actuació de l’EMVIC i les mesures sanitàries vigents en cada moment.
  • Les classes a l’Aula d’Adults de l’EMVIC es desenvoluparan en SESSIONS PRESENCIALS de dilluns a divendres entre les 9h i les 21h i els dissabtes de 10h a 13h, acceptant la possibilitat que esdevinguin en format on-line per causa de força major.

OFERTA EDUCATIVA I PREUS
  • Baix elèctric
  • Bateria
  • Cant clàssic
  • Cant modern
  • Cant coral de l’aula d’adults
  • Clarinet
  • Contrabaix
  • Fagot
  • Flauta de bec
  • Flauta travessera
  • Grup de combo
  • Guitarra
  • Guitarra elèctrica
  • Llenguatge Musical (diversos nivells)
  • Música de cambra
Grup de Música de Cambra o Combo
Mòdul de 20′ d’instrument individual
Mòdul de 30′ d’instrument individual
*no hi ha descompte pels membres de l’Associació Alumni
**els professors del centre poden contactar amb el coordinador per conèixer els avantatges i condicions pels treballadors

CALENDARI 2023-2024
  • PREINSCRIPCIÓ – del dilluns 12 de juny al diumenge 2 de juliol (ambdós inclosos).
  • RESOLUCIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ – juliol
  • INICI DEL PRIMER QUADRIMESTRE DEL CURS: 18 de setembre
  • INICI DEL SEGON QUADRIMESTRE DEL CURS: PENDENT

DOCUMENTACIÓ