Aula Tradicional

AULA DE MÚSICA TRADICIONAL 2018-2019
Nova edició del curs de l’AULA DE MÚSICA TRADICIONAL de l’emvic. El curs consta de 24 sessions de novembre a juny.

• Iniciació i pràctica d’instruments tradicionals.
  • Classes individuals i col·lectives
  • Cor tradicional, conjunt de ministrers i activitats.

A qui va adreçat

L’Aula de Música Tradicional s’adreça tant i nens i nenes, a partir de 10 anys amb coneixements musicals que ja estiguin a l’escola i vulguin experimentar una manera diferent de viure la música, com a joves i adolescents que busquin compartir i expressar-se musicalment a partit de les arrels musicals  i tradicionals de la nostra cultura.

Horaris i calendari

24 sessions de novembre a juny els dissabtes al matí. Horaris a concertar amb els professors.

Oferta instrumental

Flabiol i tabal, gralla, acordió diatònic, violí tradicional, iniciació al sac i a la tarota.

Altres matèries

Cor tradicional, ministrers i dansa en funció de la demanda.

Professorat

Xavier Torrent, Marc del Pino, Jordi Macaya, Josep Sentmartí, Coloma Bertran, Sebastià Bardolet.

Mòduls lectius*

• Programa C: classe en grups de 4 alumnes 45′ o 6 alumnes 60′.
  • Programa B: classe en petit grup de 40’ o 60’.
  • Programa A: classe individual de 30’.

Instruments

L’Escola disposa d’acordions i gralles per fer les classes. Els flabiols caldrà adquirir-los d’acord amb el professor (uns 20€).

Preus

Menors de 18anys Adults
Programa C 17,50/mes – 120€ 19,50/mes – 135€
Programa B 33,00/mes – 230€ 39,50/mes – 275€
Programa A 49,50/mes – 345€ 56,50/mes – 395€

*En el cas que no es pugui fer el mòdul sol·licitat per falta de coincidències es parlarà amb cada alumne per buscar una alternativa

Inscripció

En els propers dies s’obrirà la inscripció

Pagament

Per domiciliació bancària en set pagaments mensuals de novembre a maig.

INSCRIPCIÓ ON LINE

SI SOU USUARIS DE L’ESCOLA DE MÚSICA DE TONA I TENIU INTERÈS EN FER L’ACTIVITAT A TONA PODEU POSAR-HO AL FORMULARI.

ES FARAN GRUPS I ACTIVITATS EN FUNCIÓ DE LA DEMANDA