Reunions Informatives

PODEU CONSULTAR LES PRESENTACIONS VISUALS DE LES REUNIONS INFORMATIVES QUE ES FAN AL LLARG DEL CURS ADREÇADES A PARES I ALUMNES.

Les presentacions poden trigar una mica a carregar-se perquè contenen força imatges. Espereu.

Per visualitzar-ho amb comoditat, ajusteu la primera diapositiva a la pantalla amb el zoom i passeu amb la fletxeta dreta.

BENVINGUDA A LES FAMÍLIES DELS PROGRAMES CONEIX LA MÚSICA I SENSIBILITZACIÓ

Reunió de benvinguda on es presenta el Projecte Educatiu de l’Escola, organigrama, normatives de funcionament i
comunicació, etc.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE EMVIC A LA XARXA: FOLGUEROLES, CALLDETENES, SANT JULIÀ DE VILATORTA, VILADRAU, ARBÚCIES, SANT HILARI SACALM I TONA

Reunió als pares i mares de poblacions que disposen d’Aula de Música o Escola de Música associada a l’emvic. Projecte educatiu, oferta intrumental, programes, preus, etc.

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE EDUCATIU A LES FAMÍLIES QUE VOLEN ACCEDIR A L’EMVIC A TRAVÉS DEL CONVENI AM PRIMÀRIA.

Reunions als pares de P5 de les escoles Andersen, Guillem de Montrodon, Pare Coll, Escorial, Sant Miquel, Sagrat Cor i Salarich.

ITINERARIS DE NIVELL ELEMENTAL; L’ACCÉS A INSTRUMENT

Reunió adreçada als pares i mares de 1er de Nivell Elemental i a tots els que no fan instrument. Orientacions per escollir l’itinerari i l’instrument.

DESPRÉS DEL GRAU PROFESSIONAL

Reunió adreçada als alumnes i pares de 5è i 6è de Grau Professional on s’expliquen els
diferents estudis superiors o universitaris que es poden fer a partir del Grau Professional de música així com les sortides professionals que possibiliten, els centres on s’imparteixen, les condicions d’accés, i els plans d’estudis vigents als principals centres.

BENVINGUDA A PRIMER DE NE

Reunió de benvinguda als pares i mares dels alumnes de 1r de Nivell Elemental. Presentació de l’emvic, organigrama, oferta educativa, programa específic de 1r curs.

BENVINGUDA A P5

Reunió de benvinguda als pares i mares dels alumnes de P5. Presentació de l’emvic, organigrama, programa específic de P5.

BENVINGUDA AL CONSERVATORI

Reunió adreçada als pares i alumnes que accedeixen al Conservatori de Vic. Currículum, compromís educatiu, normatives, convalidacions, etc.

EL DARRER TRAM DEL NE: COM AFRONTAR EL 5è i 6è CURS.

Reunió adreçada als pares de 4rt de NE. Com afrontar el darrer tram d’aquesta etapa, les
assignatures de lliure elecció, l’accés al conservatori

DESPRÉS DE 5è: L’ACCÉS AL CONSERVATORI, EL NIVELL MITJÀ.

El darrer curs del NE. Què suposa entrar al conservatori. Quina és l’oferta de l’emvic al Nivell Mitjà.