L’Escola participa novament en el Sala Piano a la Masia de Castelladral.

El passat 4 de març, tres alumnes de piano van participar en una nova edició del Sala Piano que com cada any es dur a terme en el marc incomparable de la Masia de Castelladral. Enguany la temàtica va ser:  “Piano i…Acció.”

Van poder escoltar i gaudir de grans interpretacions de temes de pel·lícules i sèries com: Piratas del Caribe, Amelie i La Pantera Rosa entre d’altres.

Les intervencions per part de la nostra escola van ser, la Bruna Rojo que va tocar “I Will Follow Him” de la pel·lícula Sister Act. La Laura Piñeyro amb el Marc Pujol ens van oferir una versió a 4 a mans d”Amèrica” de la pel·lícula West Side Story.

Us deixem l’enllaç a les fotos i vídeos que s’ha fet. Sala Piano 2018

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *