L’escola

És l’única escola que té el poble, és una escola pública que depèn del Departament d’Ensenyament.

La majoria d’alumnes són de Folgueroles i Tavèrnoles, pocs de les rodalies com Sant Julià, Calldetenes o Vic. El municipi de Tavèrnoles té com a escola adscrita en el mapa escolar l’Escola Mossèn Cinto.

El personal docent, és de 25 mestres, més una administrativa, una TEI i vetlladors ( segons les adjudicacions del Departament).

Entenem l’educació com la formació integral de l’alumne i volem una escola de qualitat que segueixi les avantguardes dels moviments pedagògics . Per això, no només ens proposem obtenir uns bons resultats acadèmics sinó que treballem també pel desenvolupament dels aspectes emocionals i de relació interpersonal de cadascú.