PREINSCRIPCIÓ 24-25

Benvolgudes famílies,

el dia 6 de març s’inicia el període de preinscripció pels ensenyaments d’infantil i primària i, el divendres 8 de març, pels ensenyaments de secundària. Podeu fer la vostra preinscripció fins el 20 de març accedint al següent enllaç:

PREINSCRIPCIÓ

El codi de l’Institut Escola Mossèn Cinto és 08076996; us el demanaran quan feu la sol·licitud. Els alumnes que fan 6è al nostre centre i hi volen seguir fent la Secundària, no cal que facin cap preinscripció.

Per qualsevol dubte o consulta, no dubteu a demanar-nos-ho.

JORNADA ESPORTIVA OLÍMPICA 2024

Benvolguts i benvolgudes,

el passat divendres 22 de març de 2024, vam celebrar la Jornada Esportiva Olímpica.

Va ser un dia en què vam jugar i  practicar esports fomentant l’amistat, la cooperació, el respecte, la cohesió,.. Des de I3 a 4rt d’ESO. Ens ho vam passar genial!!!

I a la tarda vam poder gaudir de la cerimònia de tancament de les olimpíades amb l’entrega de premis on tots vam recollir un trofeu perquè ho vam fer molt bé.

Per veure totes les fotos de la jornada podeu clicar a la imatge.

Gràcies!

Equip docent.

JORNADA ESPORTIVA

Benvolgudes famílies,

aquest divendres 22 de març celebrarem la JORNADA ESPORTIVA.  Aquest any és any OLÍMPIC, per aquest motiu, farem la JORNADA ESPORTIVA OLÍMPICA.  Esperem passar-ho molt bé!!

Moltes gràcies a tothom!

Educació Física.

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Benvolgudes famílies,

el pròxim dijous 14 de març se celebrarà el Certamen de Lectura en Veu Alta a l’Auditori Marià Vila d’Abadal  de Vic.

Els/les nostres representants i suplents són els següents:

De la categoria dels Grumets Vermells: la Mariona Coma i en Gerard Vizcaino.

De la categoria dels Grumets Verds: la Jana Puigbó i  la Irina Caralt.

De la categoria dels Corsaris: l’Íngrid Farré i l’ Arlet Puigseslloses.

De la categoria de la Tropa de Corsaris: la Mireia Alejo, en Marc de Santos i en Jordi Roura.

Moltes felicitats els/les seleccionats/des i a tot l’alumnat que s’ha presentat.

BIBLIOTECA 24

Cada curs, des de la biblioteca, escollim un autor en català que en sigui el centenari,  per donar-lo a conèixer als nostres petits lectors i lectores. Enguany l’hem dedicaat a Josep Vallverdú, autor molt prolífic en llengua catalana que celebra el seu centanari (curiosament encara és viu). A l’entrada de la biblioteca exposem una representació de la seva obra, la seva auca i una infografia amb les diferents propostes de treball per a cada cicle educatiu.

EL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies,

us compartim el vídeo de la representació del “Petit Príncep”.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres de poder-lo preparar.

Equip docent.

Cliqueu la foto.

ÚLTIMA SESSIÓ DEL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies ens adrecem a vosaltres per comentar-vos que aquest dimarts dia 19 de desembre a les 10h del matí farem l’última representació del Petit Príncep. Cal que els vostres infants vinguin a l’institut escola amb el vestuari pertinent. Dir-vos que en aquesta sessió, comptarem… Llegeix més»

INFORMES D’AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies,
recordeu que el proper dimecres 20 de desembre és l’últim dia de trimestre. Aquest dia farem l’horari normal dels dimecres, Infantil i Primària de 9 a 13h i ESO de 8,30 a 13h.
Aquest dimecres, rebreu els informes d’avaluació del primer trimestre per la plataforma… Llegeix més»