FINAL DE PROJECTE DE MEDI-AMBIENT AMB BOLÍVIA

Hola famílies, ja hem tancat el projecte que han realitzat els alumnes de 3r amb l’escola Unidad Educativa José Melchor Cuadros de Vinto (Cochabamba, Bolívia). Aquí teniu un resum de tot el procés, els enllaços dels vídeos i un document.

El projecte s’ha estructurat en tres blocs temàtics de continguts:

1. QUI SOM? Els alumnes es presenten i expliquen com és el seu país, el seu poble i la seva escola, aprofundint en aspectes com la geografia, la cultura, la llengua, els espais naturals…  A continuació els vídeos resultants d’aquest primer bloc:

2. QUÈ FEM? Els alumnes expliquen les accions que es porten a terme al municipi i a l’escola per millorar la gestió i la prevenció dels residus. Aspectes com el sistema de recollida selectiva de residus porta a porta, la recollida a les aules i al pati, accions per afavorir la prevenció i la reutilització… A continuació els vídeos resultants d’aquest segon bloc:

3. ENS COMPROMETEM! Els alumnes reflexionen sobre la problemàtica ambiental que representa la generació de residus a escala local i mundial i decideixen quines accions i compromisos individuals i col·lectius volen portar a terme per millorar la salut del planeta. També reflexionen sobre allò que més els ha agradat de participar en aquest projecte i quines coses han après dels seus companys. Les escoles d’aquí i d’allà s’envien vídeos i cartes amb les seves reflexions, compromisos i idees de tot allò que han après i que volen millorar.

Aquí teniu el tercer vídeo de l’escola de Vinto (Bolívia):

A continuació la carta escrita pels alumnes de 3r de Folgueroles, enviada als companys bolivians:

MOLTES FELICITATS PEL GRAN TREBALL FET!!!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *