Tallers a Educació Infantil

Benvolgudes famílies!!!

En aquest apartat us anirem  mostrant algunes de les imatges dels tallers que portem a terme aquest curs a Educació Infantil:

Taller de cuina on els nens i nenes tenen l’oportunitat de convertir-se en autèntics xefs, tot aprenent a mesurar,degustar, preparar, emplatar ,… tot gaudint!!!

Taller d’art on les nenes i nens tenen l’ocasió de descobrir artistes de diferents vessants del món de l’art: poetes, pintores, dibuixants, músics ,escultores,… coneixent les principals característiques de les seves obres i fent la seva versió més especial!!

Taller Creatiu on els nens i nenes tenen l’oportunitat de fer un munt de creacions divertides I relacionades amb amb elements del nostre entorn proper, de les estacions de l’any i partint de materials reciclats!!

Taller de robòtica on les nenes i nens de l’escola realitzen la iniciació  en el món de la robòtica, el pensament creatiu i computacional.  Les bee-bots, els legos i el matatalab, entre altres, es converteixen en el centre d’atenció per aprendre de forma molt motivadora!!

Comencem molt entusiasmats/des el taller de la robòtica, amb noves paraules del llenguatge computacional. Ens ho hem passat molt bé fent de robots i programadors/es.

El primer taller de cuina ha estat el de piruletes d’oreo

I per si el voleu fer a casa, aquí us deixo la recepta:

INGREDIENTS: (per 6 persones) 10 oreos,  ¼ del paquet de mantega, 4 barretes de xocolata blanca.

ELABORACIÓ: Picar els oreos ben petits fent una farina, afegir la mantega en pomada i remenar bé. Guardar a la nevera mentre ratllem la xocolata. Fer boles.  Enganxar la xocolata ratllada i un pal.

BON PROFIT!!

Durant el primer taller creatiu hem decorat el passadís de l’escola amb flors que hem fet reciclant i pintant ampolles de plàstic. Ens ha quedat xulíssim!! Esteu tots i totes convidades a veure-ho.

En aquest primer taller d’Art, i relacionant-ho amb el projecte de centre “Fondarella: fauna i flora” ens endinsem en l’obra:  L’Arbre de la vida” de l’autor Gustav Klimt.

Observem els colors predominants de l’obra, els principals elements que hi apareixen i el seu significat.

Destaquem l’arbre com a element bàsic del títol de l’obra i en fem una versió pròpia amb volum!!!

Ens hem convertit en autèntics artistes!!!