ACTIVITATS SETMANA DEL 27 AL 3 DE MAIG

PROPOSTA DE CICLE INICIAL

Sssssssss… Silenci…
EL REPTE
DELSBOTONS

Necessitaràs només uns

quants botons per trobar la

solució del repte que et

proposem a continuació.

 

REBEL·LIÓ A

LA CUINA

Aquí teniu dos enllaços més

de les cançons del Teatre

musical “Rebel·lió a la cuina”

que estàvem treballant a

l’escola.

Esperem que us ho passeu

bé tot cantant i ballant!!!!!

JUGUEM

AMB ELS

NÚMEROS

Continuem amb l’ABN!
 EXPERIMENTEM!  

 

Fem màgia!

 

 

 

RITME EN FAMÍLIA

 

Trieu cinc estris per fer soroll, si és possible, que simulen el so dels instruments que surten al vídeo: Darbukka, esquella, maraca, claves i güiro.

Mireu de tocar-ho.

Només ha de sonar l’instrument que està il·luminat, si està entelat o enfosquit, feu silenci.

 

MOU EL COS!

PROPOSTA DE TREBALL

Llançaments

de

punteria

En aquest vídeo trobareu tres
activitats on posarem en pràctica
diferents tipus de llançament; en
tots ells però, hauràs de posar a
prova la teva punteria! Juga sol/a,
acompanyat/da o competeix contra
qui vulguis! 1, 2, 3…JUGUEM!
REPTE  

A continuació us proposo un repte!

Seràs capaç de superar aquesta

prova de coordinació i ritme?

Segur que sí! T’animo a intentar-

ho i a que em facis arribar com

t’ha sortit!

 

 

ALUMNES

2n

Us proposem les següents activitats per aquesta setmana:

 

 

SOUNDS AND NUMBERS
 

LISTEN AND SING! DRAW THE ANIMALS AND MAKE THE SOUNDS. SEND PICTURES OR RECORDINGS TO YOUR TEACHERS! LOLA 

Escolteu i canteu! Dibuixeu els animals i feu els sons. Envieu fotos o gravacions a les vostres Mestres! Lola 

WATCH THE VIDEO AND DO THE ACTIVITY! 

Mireu el vídeo i feu l’activitat! 

LA FÀBRICA DE COLORS EL MEU COS
 

     Un missatge d’en Sergi Salinas.

 

RELIGIÓ

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>