“SOM DIVERSITAT, DINS D’UN UNIVERS AMB OBJECTIUS COMUNS.
AQUESTA RIQUESA ENS FA GRANS, ENS FA MILLORS!”
L’educació emocional és un aspecte fonamental per al desenvolupament dels infants.
Per això a P3 treballem les emocions seguint el programa “1,2,3 emoció!” i utilitzant d’altres recursos que ens ajuden a posar-hi nom i a canalitzar-les. Aquest cop hem treballat la por a través d’un àlbum il·lustrat.
Hem gaudit molt creant els nostres propis monstres!
Aprofitant que som a l’hivern i que estem aprenent algunes coses sobre aquesta estació de l’any, els nens i nenes de P5 ens hem posat mans a l’obra i hem aconseguit fer neu, tot barrejant bicarbonat i aigua.
Ens ho hem passat molt bé tocant-la, fent muntanyes, boles, … i uns ninots de neu que ens han quedat xulíssims!! Ha estat molt divertit!!❄🌨⛄
En las clases de Educación Física, 3º llevamos semanas trabajando el golpeo. Hemos estado utilizando diferentes tipos de pelotas y modos.
Esta semana hemos practicado con un nuevo material: Los globos.
Nos hemos divertido mucho, porque con ellos podemos probar muchas cosas sin hacernos daño, incluso un deporte que teníamos muchísimas ganas de probar, el voley.
¡Mirad lo bien que nos lo hemos pasado!
El próximo día 30 de enero se celebra el día Internacional de la Paz y desde la escuela Milà i Fontanals queremos poner nuestro granito de arena y participar en este día tan importante.
Esta semana en nuestro centro hemos realizado diversas actividades relacionadas con este día y todos nuestros niños y niñas han podido desarrollar su creatividad decorando la escuela por la Paz. Desde la escuela creemos que es uno de los pilares fundamentales en la convivencia. 🕊☮🕊
¡Mirad todo lo que hemos hecho!
Els nens i nenes de P4 hem anat al nou espai d’Art de l’escola. Hem fet pintura vertical i hem gaudit molt perquè som uns ARTISTES i ens encanta pintar 🎨.
Avui a 4t hem fet la primera de les sessions d’escacs que tenim previstes realitzar durant aquest trimestre. L’ Albert, un expert en la matèria, ens ha presentat el taulell d’escacs (com és, com funciona…), les 6 figures que són les protagonistes i hem après paraules clau com: tauler, casella, columna, fila, diagonal, “ela”, centre, banda i cantonada..
Ens ha explicat també que per jugar una partida d’escacs hem de tenir present una sèrie d’accions i seguir-les de manera ordenada: O (observar) – P (pensar) – D (decidir) – A (actuar).
Aquesta setmana l’alumnat de 6è ha realitzat les exposicions que culminen la fi del projecte «Energies renovables o no renovables?» que han realitzat sobre aquests dos tipus d’energies.
Durant aquest procés les nenes i nens han après la diferència entre les diverses energies, la seva procedència… Llegeix més»
Esta semana en la clase de Unicornios (1º A) hemos experimentado cómo nos sentimos cuando a partir de diferentes lenguajes expresamos cosas bonitas sobre cada uno y una de nosotros. Todo esto gracias a Patricia, nuestra educadora emocional.
Les classes de P3 ja tenim nom! Som les abelles i les formigues.
Dins del projecte del nom de la classe hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Hem descobert un nou material: “el fang” i amb aquest hem fet figuretes de formigues i abelles!!! 🐜🐝🐜🐝🐜🐝🐜🐝🐜🐝
Segueix-nos!