L’ESCOLA

Els primers dies  d’aquest nou curs  vam tenir una conversa entorn al sentit de venir a l’escola.

Per què venim a l’escola?

Què fem a l’escola?

Ens sembla important reflexionar també sobre la quotidianitat: Allò que estem acostumats a veure i viure té sentit?

Cadascú va poder dir la seva opinió i entre totes elles, vam configurar el ventall de possibilitats que ens ofereix aquest entorn.

En un altre moment vam fer-nos de nou una pregunta: Què puc fer jo perquè vagi bé?

Quina és l’aportació de cadascú en el benestar comú?

Què em proposo oferir als companys?

Què em proposo per passar  un bon dia?

A través d’aquesta nova reflexió ens fem visibles tots i cadascú de nosaltres: A la classe de les flors de neu tots som importants, tots ens necessitem i el benestar o malestar d’un repercuteix en el grup.