Informació Final 1r Trimestre. Curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos algunes orientacions i comunicacions abans d’acabar el primer trimestre:

• Fins el dijous 20, encara podeu col·laborar en la recollida d’aliments (en especial torrons, neules, polvorons,…) que Càritas de Capellades fa quan arriben les Festes de Nadal així com qui ho desitgi apuntar-se al concurs de pessebres.

• Aquests darrers dies, del dilluns 17 al dijous 20 de desembre, quan vingueu a buscar els/les vostres fills/es a la tarda, podreu gaudir de la decoració dels arbres del pati feta per les mares dinamitzadores i també aprofitar per entrar als passadissos de l’edifici d’Educació Infantil i el de Primària. Aquí podreu veure l’exposició de les felicitacions i l’ambientació nadalenca que tenim amb els bonics i originals quadres decorats a casa amb tanta creativitat. Moltes gràcies de nou per la vostra col·laboració! Cada any us supereu!

• Per desitjar-nos PLEGATS unes Bones Festes el proper dijous 20 a les 16:00h, tot l’alumnat d’Educació Infantil i Primària felicitaran les festes cantant unes nadales a la pista gris. Demanem que les famílies us col·loqueu a les grades de davant d’aquesta pista. L’escola s’obrirà a les 15:45. Un cop acabat, l’alumnat de Primària farà la sortida pels punts habituals i hi haurà les activitats extraescolars corresponents i biblioteca.

• El mateix dijous dia 20 es lliuraran els informes i treballs. Pel que fa a l’alumnat d’Educació Infantil com és costum, els podreu entrar a recollir a les seves respectives aules a la tarda un cop acabada la cantada.

• El divendres dia 21 de desembre al matí, l’alumnat farà activitats diverses. Els grups de Primària faran un esmorzar compartit. Seguint les orientacions del Departament de Salut no es podran portar menjars elaborats de casa. Aquest dia tindrem jornada intensiva. L’horari escolar serà de 9:00 a 13:30h. A continuació i,  fins a les 15:00h,  hi haurà servei de menjador. A la tarda no hi haurà cap activitat.

Que passem tots i totes unes Bones Festes! El dimarts dia 8 de gener retornem a l’escola.

Escola Marquès de la Pobla