Ens presentem: Som la classe “Flor de Neu”

Tota la comunitat escolar del Marquès de la Pobla ens sumem a la proposta  mundial de protegir el nostre planeta de manera urgent.

Amb els nens i nenes de P5 hem parlat de què ens ofereix el nostre entorn natural  perquè nosaltres puguem viure confortablement i què hem de fer nosaltres per cuidar-lo.

Una vegada parlat tot el que ens ofereix, escollim en què volem nosaltres centrar l’atenció especialment i hem fet una llista ben llarga, de la qual, la flor de la neu ha estat l’escollida per a aprendre’n moltes coses i anomenar-nos.

Som la classe de la flor de la neu!

Ens agrada molt el nom i estem ben encisats amb aquesta floreta i tot el que aprendrem amb ella. Hem fet una llista amb les preguntes que tenim i l’anirem ampliant amb reptes, propostes i preocupacions.

Ja us ho anirem explicant.