Telenotícies Magraners!

Hola famílies, amics i coneguts!

Les i els alumnes del Cicle Mitjà han realitzat amb moltes ganes i esforç un telenotícies, fent entrevistes a persones que viuen i / o treballen al barri Magraners. Tot això dins del projecte “Lleida”, on a més creiem que és molt important la bona relació entre l’escola, les famílies i el barri.

Esperem que us agradi!

L’ULTIMA EXCURSIÓ DE FINAL DE CURS

Us volem explicar la nostra excursió de Cicle Mitjà i Cicle Superior, vam sortir a las 9 del matí per agafar el autocar fins a la granja-escola de Juneda. Vam estar caminant fins 11 del matí per poder anar a esmorzar. Vam fer moltes activitats… Llegeix més»

Les colònies

El passat 22 de maig vam marxar de colònies a l’Espluga de Francolí.
Vam marxar un total de 24 nens i nenes de tercer a sisè.
El primer dia vam haver de portar l’esmorzar i el dinar.
Vam conèixer a les monitores que només parlaven anglès, vam deixar… Llegeix més»

SANT JORDI 2017

Us deixem un petit vídeo del festival de Sant Jordi, en què els alumnes de l’escola Magraners van fer una petita mostra del treball a l’aula relacionat amb el nostre projecte pentagrama des del qual treballem totes les àrees a partir de la música.