ATENCIÓ! Us tindrem informats de COM i QUAN fer la preinscripció dels vostres fills i filles

PROJECTE CURS 2019-2020:

THE PUBLIC TRANSPORT CHALLENGE

Aquest divendres a partir de les 9.00 hores, els alumnes de 1r d’ESO començaran el primer “The Public Transport Challenge”

L’escola Magraners es proposa un repte: Qui arribarà abans al Parc de la Mitjana sortint des de l’escola Magraners, els alumnes que vagin amb transport públic o caminant?

Anirem retransmetent en directe via Twitter totes les novetats, com també actualitzant les posicions tant dels caminants com del transport públic.

NOVETATS AMPA

A l’apartat AMPA podeu trobar un recull de fotografies de les activitats que han realitzat durant aquest curs.

PORTES OBERTES 2018

El dia 9 de Març a les 15’15h, l’Escola Magraners obrirà les seves portes. Els alumnes faran participar a les famílies als tallers que fan a l’escola. A l’acabar hi haurà una xocolatada per tothom. L’escola estarà oberta fins les 18h.

Us esperem!!

Telenotícies Magraners!

Hola famílies, amics i coneguts!

Les i els alumnes del Cicle Mitjà han realitzat amb moltes ganes i esforç un telenotícies, fent entrevistes a persones que viuen i / o treballen al barri Magraners. Tot això dins del projecte “Lleida”, on a més creiem que és molt important la bona relació entre l’escola, les famílies i el barri.

Esperem que us agradi!

INSTRUMENT FAMILIES

Continuant amb el projecte de l’escola, tots els alumnes estem treballant els noms dels instruments en anglès i també aprenem a classifircar-los a les diferents famílies. Aquí us deixem el nostre mural!
Fins aviat!