PROJECTE CURS 2019-2020:

THE PUBLIC TRANSPORT CHALLENGE

Aquest divendres a partir de les 9.00 hores, els alumnes de 1r d’ESO començaran el primer “The Public Transport Challenge”

L’escola Magraners es proposa un repte: Qui arribarà abans al Parc de la Mitjana sortint des de l’escola Magraners, els alumnes que vagin amb transport públic o caminant?

Anirem retransmetent en directe via Twitter totes les novetats, com també actualitzant les posicions tant dels caminants com del transport públic.

NOVETATS AMPA

A l’apartat AMPA podeu trobar un recull de fotografies de les activitats que han realitzat durant aquest curs.

PORTES OBERTES 2018

El dia 9 de Març a les 15’15h, l’Escola Magraners obrirà les seves portes. Els alumnes faran participar a les famílies als tallers que fan a l’escola. A l’acabar hi haurà una xocolatada per tothom. L’escola estarà oberta fins les 18h.

Us esperem!!

Telenotícies Magraners!

Hola famílies, amics i coneguts!

Les i els alumnes del Cicle Mitjà han realitzat amb moltes ganes i esforç un telenotícies, fent entrevistes a persones que viuen i / o treballen al barri Magraners. Tot això dins del projecte “Lleida”, on a més creiem que és molt important la bona relació entre l’escola, les famílies i el barri.

Esperem que us agradi!

SANT JORDI 2017

Us deixem un petit vídeo del festival de Sant Jordi, en què els alumnes de l’escola Magraners van fer una petita mostra del treball a l’aula relacionat amb el nostre projecte pentagrama des del qual treballem totes les àrees a partir de la música.