Sortida a Can Rigol

Avui 9 d’Octubre, els alumnes de primer, hem anat fins Beges, per visitar Can Rigol. Ens ha fet un dia esplèndid per gaudir de l’entorn de muntanya que ens ha envoltat.

Aquest curs som els paperers de l’escola i a la sortida hem comprovat com funciona el cicle de reciclatge del paper fent un taller. Reciclant paper hem aconseguit fer pasta de paper, que després hem utilitzat per fer un dibuix amb fulles i llavors del bosc.

A més a més, hem visitat la granja, plena d’animalets molt simpàtics i el Ruc ens ha fet una volta.

Un dia genial.