Nois i noies de pràctiques

Aquest 2n trimestre han vingut bastants nois i noies de pràctiques a l’escola. A la nostra classe de 5è B ha vingut un noi que es diu Jaume.

A informàtica n’hi ha un altre que es diu Marc, però només ve els dimarts al matí.

A 4t A ha vingut una noia que es diu Sònia que vol ser professora. A 2n A, una noia que es diu Cristina que també vol ser mestra.

A P-3 n’hi ha una noia es diu Mery que està practicant per ser educadora d’infantil.

A nosaltres, els alumnes, ens agrada molt que vinguin nois i noies a l’escola perquè aixi ens donen un cop de mà a nosaltres i als mestres.

Marta G. i Evelyn S.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *