Futbol a l’escola

Als nens i nenes de 5è ens agrada molt jugar a futbol a l’escola però tenim algunes normes.

Alguns dies ens toca jugar i alguns dies no. Només podem jugar a la part del pati que anomenem “pista”.
Sabem que ens toca pista perquè tenim una graella a la classe on estan apuntats els dies que ens toca jugar.

Els dies que ens toca jugar estem mirant el rellotge de la classe i no deixem que l’Imma ens faci sortir tard.

Quan estem al pati ens mengem l’entrepà ràpid per no perdre ni un minut.

A començament de curs vam comprar una pilota nova, vam entrar a la web del Decathlon per comparar preus i veure els diferents models.

Els nostres partits són millors que els de la lliga.

Xavi H. i Jose L.