Estudi de la Riera

Els alumnes i les alumnes de tercer avui, 19 d’abril de 2018, hem anat a observar la riera d’Arbúcies per veure quin tipus de vegetació hi ha, els animals que hi viuen i el seu estat de conservació. Hem pogut observar que hi havia molts animalons com per exemple, els sabaters, cargols llapa, escorpins de riu i petites larves.

Ens ho hem passat molt bé pescant amb els col·ladors i remenant per sota les pedres.

Cal que tothom siguem respectuosos amb el nostre entorn i així poder gaudir d’unes rieres amb aigües ben netes.

Els nens i nenes de 3r