Land Art

Ana Mendieta va dedicar la seva vida a realitzar obres autobiogràfiques desenvolupant un estil artístic propi com la performance. Cal dir que les seves performance relacionaven dues disciplines com ara el land art i el body art.

Hem conegut la vida i obra de l’artista realitzant, per una banda, activitats artístiques d’experimentació de manera individual i, per altra banda, activitats artístiques creadores de manera cooperativa.

L’alumnat ha pogut “posar-se” a la pell de l’artista, sent creadors i creadores de les seves pròpies obres intervingudes amb i en la natura.

Cal dir que, la última activitat en què l’alumnat va ser creador d’una obra cooperativa per grups es va decidir realitzar-la a l’aire lliure per poder desenvolupar la tècnica de l’artista: el land art. Per aquest motiu, vam anar al parc de davant de l’escola i, una vegada vam finalitzar les obres, cada grup va escriure una nota explicant el seu procés artístic, per tal de compartir l’art amb el poble.