La biblioteca disposa de nous llibres!

Per començar bé l’entrada a l’any 2019, tenim una gran notícia: la biblioteca disposa de nous llibres!

L’escola, amb col·laboració amb l’AFA, ha fet una incorporació de nous llibres per la nostra biblioteca d’escola. A partir dels interessos i opinions del nostre alumnat, s’han triat llibres i contes de diferents tipologies per afavorir tant l’aprenentatge, com el gaudi per la lectura i l’estimulació de la creativitat i la imaginació.
Per aquest motiu, a partir d’ara podrem gaudir de nous contes fantàstics, així com de llibres de ciència, història, curiositats, oci i diferents tipus d’atles.
Als infants els hi han encantat!