Proposta 7. Cicle Mitjà 3.

Hola a tots i totes, ?‍♀️

Esperem que estigueu bé de salut! ??

Com ja sabeu, aquesta setmana és costum celebrar Sant Jordi ??? . És per això que des de la Comissió s’han fet un seguit de propostes.  que ens heu d’enviar al correu de la classe, un cop fetes. ??

3r A bollywood@escmadorell.cat                         3r B country@escmadorell.cat

?? Recordar-vos que podeu anar enviant les activitats de les propostes anteriors, ja que és molt recomanable fer-les, per tal de fomentar i mantenir l’agilitat i els hàbits escolars. Les podeu fer a mà o a l’ordinador, escanejades o través d’una fotografia.  ??

Ja teniu tot a punt per la videoconferència que farem?  ???  Us hem enviat més informació al correu. ??

Som-hi! ????

? CLICA, PER DESCARREGAR

1. BIEL C. 3r B

A mi m’agrada uns dels llibres de l’Agus i els monstres , es “ELS CARTERS DE L’ESPAI”. Us el recomano!???

Espero que us ho esteu passant bé ??. A mi això d’estar a casa m’està atabalant una mica ???.

Fins aviat. ?‍♂️

BIEL C. 3r B

1. Antònia F. 3r B

Hola Biel, ?‍♀️

Espero que estigueu bé de salut i que t’animis a llegir, que ja saps que tu ets un bon lector!! ??

Estic molt contenta, perquè ja veig que t’has llegit el llibre “Els carters de l’espai“. ????

Per cert, suposo que t’ha agradat força, perquè fins i tot el recomanes als teus companys/es. ???

Vinga, cuideu-vos molt!! ?

?Recorda que demà dimecres 22 d’abril a les 11h. del matí ens veiem a la videoconferència. ??

Fins aviat, ??

Antònia F. 3r B

2. HUGO P. 3r B

Hola. Bona tarda amics i amigues ???

A mi també m’agrada la col·lecció del l’Agus i els Monstres i jo us recomano el Virus ?.

Adeu

HUGO P. 3r B

1. Antònia F. 3r B

Hola Hugo!! ?‍♀️

Com estàs?? ?? Espero que que estigueu bé de salut i estic molt contenta que facis els reptes i les activitats que proposem des de l’escola. ???

Està molt bé que facis lectura i que recomanis als teus companys/es de la col·lecció l’Agus i els Monsters ?? el llibre Virus. ???

Recorda ens veurem, avui dimecres, a la videoconferència de les 11h. ??

Així, ens podem saludar i retrobar-nos de forma virtual. ??

Fins aviat, Hugo i cuideu-vos molt!! ???

Antònia F. 3r B

3. Jana F. 3r B

Bon dia a tothom!!!!!!!! ?

Jo us recomano la col·lecció “Diari d’una penjada”, són els meus preferits! ???

Ja em toca llegir-me el 6!!!! ??????

Espero que els gaudiu!!!!!!!!!!!???

JANA F. 3r B

4. Antònia F. 3r B

Bon dia Jana!! ?‍♀️

Estic molt contenta de que segueixis sent tan bona lectora, segueix així!! ???

La veritat, és que aquesta col·lecció “Diari d’una Penjada“, és molt divertida ??? i ja veig que estàs molt animada!! ??

Segueix així Jana, la lectura és una cosa que ens enganxa, i quan més llegim, més volem llegir… ???

Em sembla genial que aprofitis el temps!! ???

?? Recorda d’anar fent els reptes que proposem les mestres de 3r, escriu les teves vivències d’aquests dies confinats a través del diari.✍️✍️

??? Sobretot, no t’oblidis de fer mates, a través d’Innovamat i d’altres propostes que us anirem posant!!

Rep una forta abraçada virtual i cuideu-vos molt!!

Antònia F. 3r B???

5. BLANCA G. 3r A

Holaaaa a totes i a tots. ?‍♀️

Veig que esteu molt bé. Quina alegria!!! ?? Nosaltres també estem bé.??

Tenim un ordinador ? una mica atrotinat però ens apanyem. ??

No parem de jugar, de fer esport, de cantar i ballar, de fer deures, pintar i cuinar… També fem videoconferències d’anglès, del col·le i amb els amics i familiars. ??

El llibre de “El salt del temps” de l’Agus i els monstres el recomano molt. ?? Ara, estic llegint “La quimera de l’or” del Charlot. ?? El meu pare em fa dictats i em posa sumes, restes i multiplicacions.✍️✍️✍️

Aquesta setmana, per Sant Jordi, he fet un castell medieval ? amb rotllos de paper i també he pintat un drac.?

Fins aviat i a cuidar-se molt!???

BLANCA G. 3r A

Fins aviat i a cuidar-se molt.

1. SARA L. 3r A

Hola Blanca,?

Que bé quina alegria ?. M’alegro que estigueu bé i no perdis el teu somriure. ??
      L’ordinador si et serveix ja està bé ??. Què bé, que aprofitis a fer tantes cosetes i que no t’oblidis de les feines. ??

Els llibres de L’Agus i els monstres us agraden molt. Està molt bé que tinguis estonetes de lectura, així com practiquis les matemàtiques i l’escriptura. ??

Ens podries ensenyar el que has fet a la propera sessió virtual i fins i tot enviar la foto. ??

Fins aviat, ??

SARA L. 3r A

6. Ángela B. 3r A

Hola a tots i totes ?‍♀️

Espero que estigueu tots be i les vostres famílies també.?

Jo també recomano Diari d’una penjada, el vaig descobrir quan tenia cinc anys i em va agradar molt. ?? Vaig pel 9, La reina del drama, si el compreu, riureu molt ??? amb les seves aventures amb les seves amigues “la Chloe i la Zoey”. Us adverteixo: Diversió assegurada!!! ???

També m’agrada La banda de la Zoè només tinc un llibre d’aquesta col·lecció però m’agrada molt. ?? Jo tinc La Zoè a la terra de les estrelles que va a l’Àfrica. També tinc uns quants del Bat Pat … Tinc una llibreria que està plena de llibres!!! ??????

Fins una altra adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu! ???

1. SARA L. 3r A

Quines bones recomanacions Ángela ??, les podré utilitzar per nens i nenes que conec ??, segur que gaudiran d’aquestes històries tant com tu ??. A veure si alguns companys/es s’animen a llegir-los ??.

SARA L. 3r A