La màgia del Tió

Les nenes i nens de primer hem acomiadat el trimestre amb la màgia del Tió.

Bones vacances a tothom!!!!

Vídeos del concert d’hivern dijous 20 de 2018

Tot i els nervis, gràcies a la col·laboració de tots i totes, els resultats van ser meravellosos. Felicitats! Hem gaudit molt amb les vostres actuacions.
Inici concert

Índia, els alumnes  de P5. Quin serà l’ingredient secret d’aquest país ple d’aromes?

L’avi i la seva neta descobrint els fabulosos records… Llegeix més»

Info K – 6è

Benvolgudes famílies,
Fa un dies, l’agència catalana del consum, a través de l’escola catalana del consum, va venir a fer una taller sobre el consum responsable als alumnes de 6è. A part de gaudir de l’activitat, el programa del Club Super3, va venir a enregistrar-ho… Voleu… Llegeix més»

Activitats de Nadal

Durant la última setmaneta, abans d’agafar vacances, fem moltes activitats de Nadal, cuinem arbres de Nadal boníssims amb pasta de full, crema de cacau, Lacasitos…, preparem la postal per les famílies amb molt d’amor, i realitzem algunes activitats més lúdiques sobre aquestes festes.