Fem cagar el Tió

Els nens i les nenes de primer hem fet cagar el Tió i la veritat és que ens hem espantat una mica. 😯 😯 😯

Després de cantar la cançó i de que quatre companys escollits per sorteig piquessin el tronc, només hem trobat una carta on ens deia que havíem estat molt bons, però cap regal. Hem buscat per tota l’escola i res. I quan per fi tornàvem a la classe…. SORPRESA!!!

A les taules hi havia regalets!!!!! Llaminadures i Playmobils.

Quina il·lusió ens ha fet!!!!

Dijous 22 l’Escola fa jornada intensiva

El dijous 22 de gener l’Escola fa jornada intensiva de 9:00h a 13h.
L’horari de menjador és de 13h a 15:30h.
L’horari d’acollida tarda és de 15:30 a 17:30h. El preu de l’acollida és de 1e cada 30minuts.

Les extraescolars de futbol i la jornada de portes obertes de ball… Llegeix més»

Pagament 2n trimestre extraescolars

Us recordem que el pagament del 2n trimestre de bàsquet, patinatge, fútbol i manualitats es realitza de l’1 al 5 de gener
mitjançant ingrés al caixer del Banc Sabadell

El preu d’aquestes extraescolars és de 35e el trimestre.
La resta d’extraescolars les cobrarà directament l’empresa… Llegeix més»

Tallers de Nadal

Estimades famílies,
Aquest trimestre aviat s’acabarà, concretament demà. Per això, avui a l’escola hem fet tres tallers de Nadal, barrejats tots els nenes i les nenes d’educació Infantil. En un taller, hem fet una magnífica estrella, per penjar allà on més en agradi de casa. També… Llegeix més»