Esports d’hivern

El programa Esport Blanc Escolar (EBE) és una iniciativa per promocionar i popularitzar els esports d’hivern a Catalunya. El programa va destinat a la promoció de l’esquí alpí, l’snow a l’estació d’esquí de La Molina, i l’esquí de fons a l’estació de Guils Fontanera entre l’alumnat de cicle mitjà (3r i 4t de primària).

La resta de cursos, educació infantil, cicle inicial i cicle superior, participen amb la Setmana Blanca.

La Fundació Bosch Aymerich; accionistes majoritaris de l’estació d’esquí de Masella, ha atorgat una subvenció per cobrir la totalitat de les despeses de la setmana blanca de tot l’alumnat de l’escola durant els cursos 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022.

L’alumnat, gràcies a aquesta subvenció, té la possibilitat de practicar o esquí alpí o snow a Masella, o esquí de fons a Guils Fontanera.

Agraïm de nou a la Fundació Privada Bosch Aymerich per donar aquesta gran oportunitat a l’alumnat de l’escola Llums del Nord.