Preinscripció i matrícula curs 2021-2022

Estimades famílies,

Us informem que el període previst per a la preinscripció per al curs 2021-2022 de l’alumnat de 2n cicle d’Educació Infantil i Primària és del 15 al 24 de març de 2021 (ambdós inclosos).

Disposeu de tota la informació de la preinscripció 2021-2022 en l’adreça: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic.

No caldrà lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

IMPORTANT: Les preinscripcions són només pels alumnes nouvinguts.

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l’escola enviant-nos un correu electrònic (e3005546@xtec.cat ) o bé trucant-nos al telèfon 977 87 61 06.

Matrícula

●   Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil i educació primària: del 21 al 28 de juny de 2021 (ambdós inclosos).