L’Escola celebra el dia de la PAU i la no violència

El dia començava amb un somriure, ens esperava un dia especial ja que al llarg de la jornada es durien a terme propostes i dinàmiques encaminades al treball dels valors i sentiments relacionats amb la PAU I LA NO VIOLÈNCIA. Diverses activitats han ajudat a contribuir, a través de l’educació, a la conscienciació de tots en la construcció d’un món millor, un món més just i més humà.

El dia girava entorn al lema
BATECS PER LA PAU

Els contes, les cançons i les llegendes envoltaven les aules, passadissos i biblioteca de l’escola. Al llarg del dia s’han dut a terme diverses propostes per tal de contribuir, a través de l’educació, a la conscienciació de tots en la construcció d’un món millor, un món més just i més humà.

Les dinàmiques de grup han ajudat a escoltar els altres, respectar els diferents punts de vista i a compartir vivències. Els alumnes de primària a través de l’escolta activa, aprenen a escoltar els companys tot mantenint-se d’esquena a les persones que ens parlen. D’aquesta manera l’escolta és més efectiva, precisa i ajuda a la concentració i la reflexió.

La plàstica, el dibuix i la representació d’elements referents a la Pau i la no violència també han estat presents.

Escriptura de missatges de PAU per l’arbre dels BATECS PER LA PAU

Lectura de manifestos sobre la PAU creats pels mateixos alumnes.

Lectura compartida de la cançó LA FESTA DE LA PAU, de Dàmaris Gelabert

Durant tots aquests dies les famílies podeu venir a penjar el vostre  BATEC PER LA PAU!
Acabem la trobada compartida cantant la cançó SOMNIS D’INFANT, de Tomàs González
Aquesta mateixa cançó sonarà al fil musical de l’escola durant tota la setmana!

La mateixa tarda hem pogut gaudir d’una sessió de contacontes a càrrec de la narradora Karme Gonzalez Carrascosa: DEIXA’M EN PAU!
Contes per un món millor a la biblioteca de l’escola.

(Si cliqueu a la fotografia en veureu moltes més)

LES ACTIVITATS DEL DIA DE LA PAU DE L’ESCOLA FORMEN PART DEL MAPA DENIP ON ES POT VEURE LES ESCOLES I ELS ACTIVITATS QUE S’HI HAN DUT A TERME DURANT EL DIA DE LA PAU

(SI CLIQUEU HOI PODREU VEURE)

LA PAU COMENÇA AMB UN SOMRIURE